Lyckovecka!

Denna vecka har inte kunnat bli bättre!

Förre jul tappade jag bort min klocka. O jag har letat o letat o letat... har hållt på o bli tokig, men i tisdags när jag har och simade med Sara fick jag för mig att fråga om de hittat nån klocka. och är i derass hitte låda fanns den!
Så glad att den är tillbaka. Jag fick den av John på Alla hjärans dag förra året! Så den betyder nått mer än att man håller koll på tiden för mig! Om ni förstår vad jag mena :O)
Har ju haft dåligt samvete för att jag hade tappat bort den.
image150

Sen på tisdag`s kvällen fick vi tillbaka ekonomitentan som jag gjorde om och jag trodde att jag aldrig skulle klara den i hela mitt liv. Men jag hade klarat den! Blev så glad att jag mådde illa!

Som om det inte var nog med det så berättade mamma att det fanns gula tygskor på Åhlens, jag som har letat gulatyg skor sedan förra våren. Men jag har varit lite petig. För antingen har det varit fel gulfärg (jag vill ha ljusgula typ pastellgult) eller så har det varit fel modell på skon. Så jag hade typ gett upp hoppet på att hitta ett par som jag gillar. Men imorse när Åhlens öppnade så åkte jag in o där hänger de exakt sån färg och modell som jag har drömt om i ca 1 års tid nu. Så det var bara att köpa. och tu att jag åkt in för det fanns bara en storlek kvar av den jag skulle ha! O nu har jag den! HIPP HIPP HURRA för mig!   Åhlens är SÅN bra affär! Det har jag alltid sagt eller hur Angelica och Jennie! ;O)
422384-150

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken luckovecka! Jag har funderat på om jag oxå ska införskaffa mig ett par sånna där skor, fast jag vet inte vilken färg..sommar skor måste jag bara ha! Jag kan ju inte ha flipflop till allt, jämt. hihi

2008-04-25 @ 19:35:38
URL: http://mittlivilondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0