Går dagen!

Jag klev upp tidigt igår och gav mig ut på cykelrundan. Min bror startade ca 4 min efter mig, så halvvägs kom han ikap mig.
Sen så cyklade jag med honom så när jag kom hem efter den rundan på 3,5 mil så var jag trött.... men ingen rast ingen ro. Sandras mamma skulle till stan o om jag skynda mig så hann jag åka med henne.
Så det var bara att kasta sig i duschen, var precis klar när hon kom.
 Sen åkt jag till Sandra, fick se hennes killes (Pelle) lägenhet, där de precis har flyttat ihop. Den var jätte fin och mysig.
Vi gick på systemet och handlade vin o sen mat till tacosen som vi skulle äta på kvällen.
Sen kollade vi på film o bara latade oss.
Vid sex tiden kom Pelle hem från sala men han skulle skjusa sin syster till sundsvall så vi följde med. Så vi var fram och tillbaka till Sundsvall.... kom hem lagomt till körslget. (Linda åkte ur BLÄ)
Vi åt och kollade på de... sen drack vi vin och spelade kort (plump och neger) Jag vann på Plump!!!!
O så vann jag två gånger på neger.... Så lite glad var jag allt!
Sen skjusad Pelle hem mig vid 12 tiden tror jag att de var... det var en tevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys mys! *avis*

2008-04-28 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0