Hundvakt

Länge sedan jag skrev nu igen....

Men förra veckan på tisdag kväll var jag hem till Ida för att hämta två av hennes tre hundar (Elvis, Alisha och Dobby) jag tog med mig Alisha och Dobby för att vara hundvakt till den till tordags kvällen då Ida var tillbaka hemma i Hudik o hämtade dem för att de sedan kom tillbaka vid fredag lunch för att stanna till i Söndags kväll... Hur mysigt som helst!
Så jag har lagt min tid på dem.... Jag vill inte ha någon egen hund men att vara hundvakt är helt underbart!
Tack Ida för att vi får låna dem!

Alisha myser i soffan:



Dobby busar:



Här harde varit på promenad med min kära sambo John! Fina kläder John har på sig va?



Trötta blir de oxå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0