En shopaholics bekännelser

Inatt så läste jag boken "En shopaholics bekännelser " av Sophia Kinsella! Framåt kl 04 inatt släckte jag lampan för mina ögon ville inte vara med längre då.... så imorse läste jag klart den!

Jag tyckte den var hur bra som helst! Lättläs var den verkligen!

Jag tror den skulle hunna vara sann oxå, men nu är just den här berättelsen påhittad men det finns helt klart människor som lever så... Får se nu hur filmen blir. Säkert inte lika bra som boken men ändå se värd tror jag....


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

böckerna är SÅÅÅÅ sjukt bra! jag älskar dom haha... du måste bara läsa de andra också!

filmen var bra, men som du skriver så är det svårt att matcha boken, plus att dom hade ändrat en massa i innehållet och bara det förstör ju!



kramar

2009-03-31 @ 20:13:25
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0