Uppföljning av bakningen

Ja, igår bakade jag först kokosdrömmar, sen gick vi över på bullbak. Det blev jätte fina bullar!

  Här jäser de och blir stora och fina!

 Titta så fina de är! Som på cafe!

Det tar ju inte lång tid att baka bullar om man tar bort jäsningstiden... Att göra själva bullarna är ju inte så tidskrävande...

Under den andra jäsningen kom John på att han skulle göra rullrån!

 Älsklingen i full gång med att grädda rullrån!

 De första blev inte så fin men sen gick det bättre och på slutet blev de riktigt fina, för utom den på nedersta raden anda från vänster för den gjorde jag men jag var så seg med att rulla den så den hann börja stelna.

  Förkläde o allt... Jag har fått det av Angelica! Så fint så!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj, så snällt av mig! Sånt som man itne tänker på, men som man behöver. Kanon av mig ju! haha!

2009-01-16 @ 12:30:11
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0