Trött

Oj oj oj, vad trött jag är på morgon!

Jag som utan problem kunde kliva upp kl 6.. Vad har hänt?

Idag klev jag upp klockan kvart i åtta när John gick på jobbet.

Drack lite te och läste tidningen... o var jätte trött.... så jag åt lite fil och min hemma gjorda musli och sen tog jag en promenad på ca 2 km... Då blev jag lite piggare.

Sen har jag varit och handlat med min mamma, eftersom våran pärla är på verkstan så gäller det att passa på när det erbjuds.

Sen har jag hållt på med ex-jobbet. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra... hur jag ska gå till väga med saker o ting.

Snart är min John hemma... ska kanske ta o bädda sängen innan han kommer då så tror han jag varit duktig idag :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0