Tillbaka

ojojoj nu har det gått någon dag igen sedan jag bloggade!

Nu sitter jag och kollar på Andra avenyn..

John var ledig ihelgen där av inget bloggande...

De senaste dagarna kort:

Fredag: Tvättade kläder, höll på med ex-jobbet. På kvällen gick jag och John ut med Jonte och Ida och mat. Efter det blev det några drinkar o biljard... eller det blev en massa drinkar. Var full som ett svin innan kvällen var slut. Men kul var det.


Lördag: BAKIS!!!!


Jonte kom och åt frukost och sedan bar det av till Sundsvall och Ikea! Blev en hel del shopping på Ikea o sendan lite på Gallerian. På väg hem vräkte snön ner.

På kvällen var Jonte hos oss och åt. Medans jag lagade maten skruvade John och Jonte ihop byrån vi köpte på dagen. Efter middagen kom några kompisar till John och Jonte hit och sedan gick de vidare till krogen allihopa men jag var inte så pigg så jag stannade hemma. och det var väl en grabb kväll.


Söndag:


Pappa fyllde år så vi var där hela dagen. Hjälpte till med all snö sm kom på natten, fikade och åt mat.

På kvällen kom Jonte och Ida och fikade. Ida hade sina tre hundar med sig, jätte gulliga.


Måndag:


Passa Hannes som var lite krasslig! Var och hälsade på Sandra och Pelle som kom hem från Thailand efter att ha varit där i 2,5 vecka.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0