Mat

Jag har ätit idag också.... Det blev kassler Bombay! Det är så gott!

O typiskt nog ska det gräddas i ugnen.. så det fick jag grädda melllan alla limpor!


Hade redan tagit när jag kom på att jag skulle ta kort o lägga ut på bloggen :O)

Till det blev det cous cous och sallad! MUMS!

Det var Kristina som sa att hon och Johan hade ätit de så jag blev så sugen! John är inte så förtjus i det så det passade bra att äta det idag när han inte är hemma! Men imöra får han så lov att äta det! Haha

Kommentarer
Postat av: daisy

jag testade detta efter att ha sett din smaskiga bild

toppengott (hade glömt mandariner dock)

gärna fler recept!

mvh

daisy

2009-01-26 @ 15:30:08
URL: http://daisydoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0