Hudiksvall

Oj, vad tiden går.... O inte har jag skivit just nå i bloggen....

de som har hänt är att jag o John har flyttat ihop i våran hemstad Hudiksvall. Är så skönt att vara nära familjen, släkten och vännerna.

Lägenheten vi bor i är min mammas. Den ligge väldigt centralt i Hudiksvall så det kan man inte klaga på plus att hyran är låg oxå!

Det är min mormor som bodde här förut och det har inte renoverats sen jag vet inte när. Så vi har renovrat vardagsrummet och hallen nu. Sedan är det köket som står på tur!
Nä, nu ljög jag, toan är helt ny renoverad.

Golvet i vardagsrummet innan renoveringen:

 

Efter renoveringen:



Det vi har gjort eller det än Johns bonus bror som har hjälpt oss med all renovering. Han har slipat och lackat om parketten i vardagsrummet. Fint va?

Vardagsrummet innan det tapetsserades om och innan vi köpt nya möbler:

     

Hur vardagsrummet ser ut nu får ni se senare. Måste ut på stan en sväng nu.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ert golv ser ju helt fantastiskt ut!



jag ahr oxå funderat på o börja blogga, men det känns som att det finns en hel del att säga o det kan bli jobbigt! haha

2009-01-12 @ 16:54:11
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0