Hallen

Eftersom det är så dåligt på tv kan jag lägga ut bildr för att visa våran fina hall! Där bor även våra två marsvin!


Jag börjar med att visa hur golvet såg ut innan vi bytte ut det...   hemskt va?

Men så här ser golvet ut nu!

Nu ska ni få se hur de gamla tapeterna i hallen såg ut...

Japp ni ser rätt de var två olika färger, jag tror det räcker med att visa en bild från den gamla hallen va?!

Så här ser den ut nu!

   där ser ni även marsvinens hem.. de får ha ett lakan på baksidan för att inte fläcka ner den nya tapeten! 

 vi ska hitta en annan byrå att ha i hallen så vi sliper ha två byråer på varandra, men det duger så länge

 Jag gillar vekligen våran nya tapet  hallen... och min ljussnurra eller vad man ska kalla den passar så bra där oxå!

Jag bjuder även på en bild med Eroz och Baileys:



Söta va?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken tur att du startat en inredningsblogg, jag som älskar sånna!! hihi!

2009-01-14 @ 11:33:41
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0