Ryssland första dagen!

Vi åkte stor buss från skinnskatteberg till färjan i stockholm, som skulle ta oss till Tallinn o där i från skulle vi åka buss till Ryssland. Vi åkte kl 15 o båten gick kl 18...
Förväntningarna var stora hos oss alla!


Förväntans full Cille!

När vi kom på båten var det bara att byttaom för att bege oss mot den stundande buffen (bästa att äta upp sig för en veckas rysslands mat)

Man var så mätt så mätt... efter att ha ätit förrätt, varmrätt, ostar och sedan efterrätt.... Men vin till!

Efter detta så gick vi på taxfreen o köpte lite alkoholhaltiga drycker för att sedan samlas med hel klassen uppe på däck. Hade kanon fint väder så där satt i o förfestade!
Det är här som det börjar bli lite suddigt HIHI!!!
Men jag kommer ihåg att en fiskmås bajsade på Andreas iklassen! Mycket roligt!



Förfesten på däck


Efter att vi suttit där o festan så gick vi till Karokie baren....

Där har jag (Cille) varit uppe med Sara o Jennie o Mikaela sjuningt...


Jag o Jennie i full fart mot fyllan

O det var inte bara en låt utan 3 tror jag... kommer inte ihåg så noga....
Men jag har fått höra att det var Bransta city släckers (kom o ta mig), Charlotte Perreli ( tusen o en natt) och sedan var det (Did I tell you)

Sedan var jag så full att jag gick omkring o sa att det gungade så mycket att man inte kunde gå fast det inte gungade någoting.
Så jag fick hjälp att komma till min hytt där jag hade krypit in på toa o sedan somnat....

Dagen efter så var det frukost buffe där jag nästan bara åt vatten melon!

Kan ju bjuda på två bild som beskriver väldigt väl hur jag mådde andra dagen!

Japp så illa mådde jag... Kristina i rött o Sara i grönt!



Jag sitter längstfram i bussen som ska ta oss genom hela Estland!
orkade inte sitta ute utan jag var först in i bussen :O)


 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nice! Du är såå fin på första bilderna, var flera år sen jag såg dig med långt hår! Vackert värre! Du ser inte lika vacker o glad ut på de två sista. hihi

2008-06-04 @ 16:59:16
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/
Postat av: Sören

Men vurstans vad fräsch du ser ut! Och jag ser som vanligt ut som ett mumintroll som just kommit på världens bus!

2008-06-05 @ 20:08:40
URL: http://lunsar.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan verkligen inte sluta skratta åt bilden där jag och Kickilina är med! Du ser vekligen rolig ut och jag ser ut som en jävlig minibjörne med den där magen. Undra vad vi tänkte på där egentligen?

2008-07-12 @ 21:16:27
URL: http://lunsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0